Thursday, February 11, 2010

Tidur Mati....


salam....

hari ni sekelip mata aku jatuh miskin.... tp bukan bank negara isytihar aku jatuh bankrup....tp itu pencuri sudah bikin party kat rumah aku....(#$%* punye penyamun) sedar2 pagi tadi nak pi kerja.... tengok laptop, handfon, n wallet takde.... nasib baik la wallet dia campak kat pintu je... kalau tidak banyak keje la nak settelkan....nak kena pi jabatan pendaftaran la, JPJ la, bank la... mampos....& nasib baik dia tak ambik gak nyawa aku....

patut la malam tu aku tak sedap hati, macam 2 aku fikir... tp aku jenis tak ambik port perkara macam tu....lagi 1... nasib baik gak dia tak ambik beg laptop.... kunci keta, kunci rumah n kunci motor dalam tu....
anyway...
2 jam kat balai seri kembangan buat report....polis tu macam tak percaya je.... sbb aku ckp rumah bekunci & takde kesan pecah kat pintu... bagusnye pencuri tu siap kunci balik pintu n pintu grill umah aku hahaha....

peliknye macam mane dia masuk rumah aku....

1. Pintu berkunci....

2. Siap solex lagi....

3 aku tidur dalam bilik tak dengar pon (biasanye aku Lite Sleeper) bunyi kunci jatuh pon aku tjaga....

1 comment:

zurin said...

Nak p jum pompuan tu....b nak jumpa gak....