Monday, March 15, 2010

Penat + Ngantok + Selsema + Sakit Kepala

Salam guy...
tak tau 2-3 hari semenjak outstation ke Lumut ni betul-betul buat aku tensen.... Penat, ngantok, selsema & sakit kepala.... dah lah hari ni betul-betul membosankan.... takde hiburan.... nak pi Uptown, alahai.... ada 2 baris je gerai.... semalam syok gak kat Pangkor.... tapi tak sempat nak lepaskan tekanan dah balik semula ke Lumut.... sampai-sampai tak sempat rehat, terus buat kerja.... nak siapkan town Lumut ni.... supervisor aku nak jugak hari ni.... adoi... lunyai badan macam ni.... terasa badan ni dah tak larat sangat...(tak ngaku gak tua tu) pusing2 town jalan kaki je.... tak sampai 5 minit dah pusing 1 town...

Adoi........ni dengar cerita aku kena buat jugak kawasan seri manjung.... mak ai.... padat tu.... mau cramp kaki aku tekan paddle minyak.... seri manjung lagi padat pada Lumut...lepas tu suruh masuk jugak kawasan sensitive.... kem Navy tu.... aku nak cakap ape masa nak masuk kawasan tu....nak mampus.... MP dengan MP5 tu... tembaknye aku....hehehehe....

Hemmm....
kadang-kadang.... terasa nak berhenti je kerja..... tp aku kalau dah berhenti, aku nak kerja ape.... kereta nak jugak bayar.... rumah tiap-tiap bulan nak jugak bankin... sekarang pun sampai tak cukup nak makan....

keputusan....
kerja je la mizi.... selagi tak tutup mata.... jantung tak berhenti bedugup.... selagi nafas tak terhenti.... kerja kerja kerja..


Teman setiaku pada waktu outstation.... Penadol Actifast & air Mineral....

2 comments:

zurin said...

makan ubat doktor taku...makan ubat sembarangan takpe.... niyg marah

Alam's said...

doc tu tipu... kalau dia nak pesakit dia sihat... dia bg ubat... terus tak sakit dah... ni lepas mkn ubat sakit semula.....