Tuesday, May 11, 2010

Her Birthday, Midnight Movie + Pizza Huts + Secret Recipes

Tanggal 09-05-2010....birthday Puan Wawa....

08-05-2010 tu dia sampai KL kul 8.00pm, lepas mandi - manda, gua ajak dia kuar.... gua bawa dia dinner kat Assam House kat IOI Mall tu. 1st time gua abis makanan kat situ, sebelum ni tak pernah abis pon makan kat situ.... tengah malam tu gua ajak dia tgk Midnight movie, ceta Ironman 2, boleh tahan la cerita tu.... tp best lagi Ironman 1.... dok couple seat lg.....masing2 punye la ngantok.... terpakse menahan mata.... sanggup gua demi Puan Wawa.... abis kul 2.50am... masa nak kuar tu terjadi pekara yg memalukan.... gua tak tau, IOI mall dah tukar system RM1 perhours..... sebelum ni RM1 perEntry.... kena RM7 masa nak kuar.... bukan duit takde.... cuma mesin tu tak terima duit RM5 & RM10.... dalam poket ada RM4 je...last2 topup pakai duit syiling.... nasib baik ada syiling dalam keta... hahahaha













Siangnye, gua pun bawa dia pi makan, Mula nak makan kat Secret Recipes.... tetiba nak makan Pizza Super Supreme & Spaghetti Meatball Bolognaise Pizza Huts plak.... last2 gua pi beli Marble Cheese Cake & New York Cheese Cake kat Secret Recipes tapau, bawak makan kat Pizza Huts.... sukenye dia... senyum sampai ke telinga.... dia cukup puas hati.... cuma gua je yang tak puas... 1 hari je dapat bersama wawawawawa



















Petang tu, Puan Wawa berangkat semula ke JB kul 6pm.... bawa kereta aku... dia nak pakai keta aku sebulan.... Ending yg sempurna untuk kisah "My Baby Birthday.... 1 hari yg sangat bahagia bersama isteriku".... Puan Wawa.... Love you so much baby.....



No comments: