Sunday, August 1, 2010

Terlalu sebok....


Salam guyz....
sebulan-2 ni aku betul-betul sebok.... nak menaip perkembang terbaru pon tak sempat... bukan ape.... aku outstation lame gila.... sampai naik bosan dah kat site.... dengan tekanan kerjanye huhuhu tak sanggup rasenye, sampai 1 tahap.... nak balik KL serah surat berenti je kat HR... huhu...mula-mula 7hb June site Segamat, 1 minggu. Kluang, 1 minggu pulak.... lepas tu terus ke JB....sampai la 12hb July baru balik semula....pegi plak dengan Motor. bayangkan... motor Suzuki RGSukan tu.... bengkak bontot...dah la tu.... dengan hujannye... panas terik.... silih berganti.... tapi apekan dayaku, tanggungjawab pada Syarikat der...(konon la, lakonan je lebey). aku pergi dengan Azizi & Akhil.... tp Azizi hanye menemani kite org dari Segamat sehingga ke Kluang je.... 2 Minggu.... selebihnye, tinggal la aku dengan Akhil....dah la waktu tu Worldcup... puas memikir... kat mane la aku nak tengok Game German ni... (Penyokong Germany Selamanye). dah siap keje kat site... 12hb july, balik KL. sampai opis keje start semula, bertimbun Layout yg terpakse aku siapkan.... ni kena siap dalam tempoh 1 minggu plak tu ( tau nak cepat je opis ni...gaji lambat-lambatkan pulak ) sampai la hari semalam (29hb July) masih banyak keje... tp keje Aqma plak nak kena siapkan. kominis tu macam biasa la... marking aku je... sial......k ar.... yang sebenarnye ada lg 1 ceta nak story kat you all... tentang Navi And Map (opis aku la) tp tunggu dulu la. dah pukul 2pg ni...(mata macam digam-gam), chow dulu.... nanti-nantilah sambung....

No comments: