Tuesday, September 14, 2010

Ceroboh

Salam guz...
baru2 ini aku telah mendapat tau dari sumber yg laman blog aku telah diceroboh. bukan laman blog sahaja, malah Email aku juga.. dan pada 9hb september yang lalu aku telah membuat laporan polis dan SKMM. setelah berhari2 memikir dan menyiasat, hari ni dah terlerai misteri setting blog aku yang telah berubah dan polis telah berjaya mengesan IP address penceroboh tersebut dengan bantuan SKMM. penceroboh tersebut juga orang yang sama telah mengugut untuk membelasah, memotong tangan aku dan membunuh aku. Laporan juga telah dibuat atas nama 2 sepupu dia juga mengugut untuk mencari dan membunuh aku. dan polis telah menyarankan aku untuk membuat laporan seterusnye untuk membolehkan pihak polis menahan penceroboh dan 2 sepupunye itu. Dan esok aku ada appointment dgn majikan beliau diIbu Pejabat dijalan bangsar untuk menyerahkan bukti dari pihak polis dan SKMM dan laporan polis yang telah dibuat. Dan perbincangan apakah tindakan yang perlu diambil... dan ini pesanan untuk penceroboh itu yang still membaca blog ini, bacalah puas-puas tak lama lagi komputer tak jumpe dah. pepatah org lama2 pernah berkata, "air yang tenang jangan sangka tiada buaya"

2 comments:

Faizal Raidenovich said...

Bro,ape punca sampai blog kena ceroboh dan ugut bunohan tu?ble create satu entri tak?

Alam Roulan said...

kes tak puas hati & fitnah...kecoh jugak life aku masa tu...tp dia org silap, ugut semua aku ada simpan bukti...skrg dah settel...tp dia org still tak puas hati