Monday, September 20, 2010

Police is Watching You...


salam guyz n gurl...
lupe nak update....baru2 ni aku dapat SMS dr mangsa, yang mana pihak hospital telah mengesahkan kesan bengkak & lebam di muka mangsa, adalah akibat pukulan dari benda tumpul, (macam mane dia kate tak pukul ek...menipu la tu, kire tak boleh la dah dia nak walikan anak dia kawen besar nanti) dan laporan itu sudah diserahkan kepada pihak polis Kota Tinggi dan tindak selanjutnya akan diteruskan seperti mana di persetujui oleh pihak mangsa....jadi kite tunggu dan lihat.... kes aku plak abg sepupu aku yg polis tu memujuk aku suruh polis tangkap je.... hari tu inspector balai polis Kota Tinggi yg handel kes aku ni call 2-3kali tanya nak tangkap tak.... tp tu la.... dalam ganas2 aku ni, kesian gak kat anak bini dia....walaupon mcm2 dia kate aku... tp aku bg change lg....tah le mungkin aku ni masih lg manusia kot, bukan macam dia.... sir, Police is watching you....

No comments: