Monday, May 23, 2011

Hoi....Jalang Sial.....

Salam Guys & Gals....
Sorry la tajuk kali ni agak kurang sopan dan entry kali ni agak pedas sedikit.... yang sebenarnye aku nak cerita sikit pasal ada seorang wanita ini yang ada la orang bodoh dan tolol menganggap dia ini seorang gadis suci dan asyik dipermainkan lelaki....
Semalam aku dapat info tentang ko.... walaupon aku tak tanya tapi ko pi cerita kat member aku... member aku tu memang rapat ngan aku... dia pon cerita la kat aku....
Ko ape cerita bercinta dengan laki orang? sampai rosakkan rumah tangga dia pulak.... takkan sebab frust dengan aku ko pi main dengan laki orang... siap bawak balik rumah ko, tidur rumah ko, macam tu ke perempuan suci yang orang johor pecaya sangat tu...sebelum aku, manager yang kerja kat bukit bintang tu aku tak tau.... tp nape ek dia lari pada ko... mesti sebab ko "SUCI" gak kot.....anak datuk dari kelantan tu macam mana pulak.... ko minta dia RM1000 tu kenape... ke untuk tampung nak gugur anak ko dengan dia ker...ingat takde orang nak bagitau aku...semua jantan kuar masuk rumah ko.... tu yang ko suka dok sewa KL sesorang kan... senang nak buat maksiat??? hahahaha....dengan laki orang kali ni mengandung kembar lagi tak.... or ko dah pandai tutup kilang telor ko tu... tapi kalau ikat kilang telur ko tu rugi la ek... tak dapat nak cari duit ugut orang dah....dia tu "HUBBY" orang bile masa pulak jadi "HUBBY' ko ni....last2 ko gak yang merana kan..... sendiri cari sakit... kesian bini orang tu sampai jadi tak betul sebab ko...siang malam dok mengintai ko dengan laki dia berpeluk2... jangan la ko sangka gengster ko tu gengster sangat kat cheras tu... ko silap orang... ada lagi gengster situ pada mamat tu... kalau nak gegar anytime la.....kekadang aku kesian kat ko....
ko kate kat orang aku menjatuhkan maruah ko.... tp ko yang canang sana sini tentang kita luar dalam tu ape cerita.... dari member2 tak tau jadi tau... sikit pon aku tak pernah cerita tentang sejarah kite kat member2.. semua dia orang tau sebab ko yang cerita.... bengong mu nih...

No comments: