Tuesday, August 23, 2011

Baju Raya.....


Salam guys....
Hari ni dah 23hr berpuasa....tak sampai 10 hari lagi nak raya....persiapan untuk aku berjalan agak lembab, setakat ni...sehelai suar Levis je aku beli tu pon duit outstation Kelantan....Claim bulan 5 aku ada la dalam RM3000 tp dapatnye tah bile....Gaji pon lambat lg 29hb huhuhuhu sedihnye cerita aku ni....

Bagi Puan Wawa pulak, dia dah beli Baju Kurung awal-awal... 2 helai pulak tu....tinggal tudung je aku kena beli nanti.....oh ye....1 lg dia nak purse duit BUM or VIOR.....ape-ape je lah, janji dia happy.... B tunggu ek....ada rezeki abg belikan k.....

Plan raya tahun ni nak baju melayu sehelai warna dah ditetapkan oleh puan Wawa warna hijau....(kena ke dengan tone kulit aku hihihihi). songkok sampin ape lagi ek....oh ye sehelai kemeja T mungkin.... planing nak shopping kat jalan TAR isnin ni....last minit ni dapat ke tak, tak tahu la....

ok la...setakat ni....nanti aku update Plan Raya aku k.... I'm out of here

No comments: