Saturday, January 28, 2012

Blogger Awards 2012


Salam All...
semalam ada member aku bagi tau, yang blog aku dinominatekan dalam World Bloggers and Social Midia Award 2012. Katanya dinominatekan dalam ketegori "Upcoming Blogger of the Year".

Mulanye aku kompius gak benda apo ni.....tak pernah pulak aku dengar.....so aku pon mintak url dia.....rupenye member aku yang nominate blog aku.... so aku haraplah kepada korang semua yang sedang membaca atau yang tak sengaja membaca blog ini untuk ramai-ramai mengundi....bukan ape sedih aku tengok blog aku vote tak tinggi...buat malu je.....

So Please my friend....Vote for me




2 comments:

Azelery Satu said...

salam. saya dah vote blog ni. saya harap anda vote blog saya saluran07.blogspot.com di kategori best auto blog. terima kasih.

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

i've just voted for you for Worlds Bloggers And Social Media Awards 2012

Plsssss vote me back for THE WORST BLOG OF THE YEAR @ http://socialmediaweek.com.my/awards/category.php?id=33 "click vote di link www.bicaramakdara.com ye terima kasihhhhhh