Friday, January 20, 2012

Izwan Pilus Meninggal Dunia...Al Fatihah

Aku Bukan lah Peminat Tegar Izwan pilus....tapi terkejut jugak la lepas member aku bagi tau tadi....aku pon cepat-cepat la cari dalam internet...untuk kesahihan....tengok dalam Tweeter, FB...semua cerita yang sama....tambah pulak dari Tweet adik dia sendiri (Aril AF)....
izwan pilus meninggal dunia

Buat masa ni punca kematian beliau masih tidak dapat dikenalpasti. Semoga roh Izwan Pilus ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Marilah kita sama-sama menyedekahkan Al-Fatihah kepadanya. Al-Fatihah.


tweet kat bawah adalah tweet terakhir dia....aku dapat dari mr. google...
izwan pilus meninggal dunia

dalam internet ada yang berkata punca kematian Allahyarham ialah jangkitan kuman pada paru-paru atau jangkitan kuman pada darah, Allahyarham meninggal dunia di Hospital Ampang. Jenazah Allahyarham dijangka di bawa pulang ke kampungnya di Jalan Taman Nyalas 2, Taman Nyalas Permai, Jasin, Melaka untuk dikebumikan.


Gambar di bawah dikatakan gambar terakhir Allahyarham. Sejuk mata memandang. (pon aku dapat dari Mr. google...


izwan pilus meninggal dunia

Apa-apa pun, sedekahkan Al-Fatihah dan doakan agar rohnya ditempatkan di kalangan orang beriman. Amin~~

No comments: