Monday, February 13, 2012

Penipu Sedang Dicari

Salam All....
ni nak ceta sikit pasal penipu ni....ceta ni cut & Pes dari malaysianbikers.com.my harap semua kekawan hati2 bila berurusan jual beli barangan motorsikal di Internet

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, mohon pertolongan saudara seagamaku agar dapat di carikan Mohd Razmir Md Juhari kerana telah menipu duit sebanyak RM1200 dan motor bos saya Pegawai Hal Ehwal Islam Penolong Pengarah MAIWP iaitu Motor EX5 warna biru plat WHS dilarikan. Orang ni, bekerja sebagai pemandu van vendor proton di Manjung atau Ipoh Perak. Selalu turun KL dan berlegar di sekitar Banting juga. Orang ini juga selalu menipu dalam urusan jual beli barangan motor di dalam MBC rasanya dah lebih RM10k di dalamhttp://malaysianbikers.com.my/forum/index.php/topic,71673.0.html ini adalah gambar dan maklumat orang yang dikehendaki.
850925-08-5853
MOHD RAZMIR BIN MD JUHARI
KAMPUNG CHANGKAT, JALAN TAIPING,
32700 BERUAS, PERAK DARUL RIDZUAN.




untuk pengetahuan rakan rakan kakak dia juga adalah seorang penguatkuasa JPJ gred 29 di banting bernama Nor Fadzila Md Juhari dan cuba berhubung dgn dia, tetapi dia cakap taknak campur dalam masalah yang ditimbulkan oleh adiknya, dan antara maklumat lain abg nya seorang anggota polis di banting juga yang selalu memberikan maklumat kepada dia apa bila tahu dia dalam masalah orang cari atau apa apa, selain itu juga aku berikan ganjaran RM500 kepada sesiapa yang dapat pegang dia dan serahkan kepada aku untuk ditibai oleh orang orang yang ditipunya termasuk duit aku RM1200 dgn motor bos aku, orang orang lain yang ditipu semuanya dah buat laporan polis,
Mohon jasa baik rakan rakan

http://www.facebook.com/ameRazmiR ni maklumat dia dalam facebook, jika dapat cari secepat yang boleh sebab 24 dan 25 september saya nak turun Perak datang majlis perkahwinan rakan seterusnya mencari makhluk tuhan ni

No comments: