Monday, April 8, 2013

Motor Baru....



Salam....
lama betul aku tak menaip kat sini....nak kata busy kerja takde gak....malas kot hehehehe...
ok guys.... cerita terbaru aku....
hari tu aku dengan puan wawa pergi la ke 1 dealer motor ni kat Temerloh nama dia Pahang Motor...niat dihati nak angkat motard D-Tracker 150 la konon....tetapi apekan daya....kedai motor tu nak kelengtong, jadi cepat2 aku kesel....
seminggu lepas tu...allhamdullilah....dapat rezeki terduduk....aku pon pi V motor kat gombak tu...ingat nak bayar cash je D-Tracker ni...sampai kedai tu hati sudah tersangkut dekat Demak DTM200 la pulak....usya punya usya harga pon ngam dengan poket aku...aku terus je angkat cash itu Demak DTM200....


sian ZZR, selalu ku tinggalkan sekarang, motard punye pasal....

sekarang dah 1minggu aku pakai DTM ni....minggu lepas bawak balik Temerloh, dalam keadaan berpantang, pagi tadi sampai opis genap dah 600km dia berjalan aku pon antar 1st servis kat V motor....itu sahaja laporan saya kali ini....
insya'Allah ada sambungan lagi kot....wait & See....
adios guys.....

No comments: