Thursday, September 12, 2013

Blogger Pemalas & Orang Baru

Salam....
Jangan terkejut dengan tajuk post kali ni....aku bukan nak bash sesiape....tuju kat aku sebenarnye tu hahaha
kalau semua perasan dah lama gile aku tak post ape2 kat blog ni....dari bulan April hari tu aku memang takde masa langsung nak update blog ni.....banyak sebok keje ngan melayan kerenah Puan Wawa yang mengandung tu....nak kate ape tak leh jugak....dah bini aku hahaha.....
well....
yg sebenarnye aku buat posting kali ni sebab nak kenalkan orang baru dalam hidup kami (Aku & Puan Wawa la....)


Salam kenal orang baru dalam hidup kami Muhamad Emir Zihan Bin Mohamad Hamizi


Muhamad Emir Zihan ni lahir pada 27 ogos, 2013 pukul 5.25am diHOSHAS...1st time aku tengok dia aku terus Azan kan....masa Azan boleh dia jeling aku macam tak puas hati...lepas main2, tegur2 dia jap....aku terus serah kat nurse balik....yg lawaknye...baru aku ingat...tahan nurse tu baru tanya boy or girl....nurse tu boleh gelak...dah la masa tu aku dah 25jam tak tidur....last2 dah 39jam baru aku tidur hahahah... dan Emir ni boleh dikatakan hadiah hari lahir paling bermakna Puan Wawa hadiahkan pada aku....sebab Birthday aku 28 Ogos... (Terima Kasih B sebab hadiahkan hadiah yang paling istimewa pada abang)....
 Emir ni Alhamdullilah, senang menjaganye tak banyak kerenah.....Tapi Hari kedua tu Kuning dia kuat.... dan hari ke3 terus diarahkan masuk NICU kat HOSHAS....

Sauna bawah mentol biru....at Wad NICU HOSHAS

masa ni Puan Wawa down gile....tengok anak mcm tu...kulit mengelupas....tp apekan daya...janji Emir sihat kan....tak la lama duduk situ 4 hari je.....
dan sekarang Emir dah sihat sediakala....cuma aku rindu gile...maklum la aku kerja KL dia diTemerloh....huhuhu....sekarang Jumaat petang je, Hujan ke Panas aku terus Shoot Temerloh....nak jumpe Emir....Isnin pagi baru aku balik Seri Kembangan....

ok la guys....nak tidur....sok nak masuk opis jap sebelum kuar site....tu pon kalau kereta siap...kalau masih dalam bengkel terpakse la melepak dalam gua sampai keta siap....
and insya'Allah aku akan rajin balik menulis....
chow guy.....

1 comment:

BxRxD said...

Wuuuuiyooo...Bro miji da ada back up skang aaa...xbley laa nak kacau lu lbey2...nnt ble wa tua dier bley cri wa maaa....hahaha