Monday, October 7, 2013

Outstation....

Salam Weh....
FYI semua sekarang koi sedang outstation...kat mane? Koi kat Kangar Perlis, Indra Kayangan....koi sampai hari Khamis hari tu....sampai-sampai dah rugi data 2 hari...sebab hujan...terpakse melepak kat dlm bilik hotel je....nak makan pon terpakse kedai mamak sebelah hotel je...

Hotel Sri Garden, Kite worang duduk sini la sekarang


Pandangan Dari Bilik Aku.....
 untuk site Perlis ni koi pergi berdua je dengan Zhaf....maklong la....negeri kecik, tp banyak jugak data nak kaut tu....kena cover langkawi sekali.... tp kena siapkan Perlis dulu....aku gerak sini dengan motard aku la... takkan nak collect data bawak motor gemuk aku tu...rugi minyak je hihihi....

Merempit Bersama DTM200
Zhaf Merempit kat sini dengan LC dia....kali ni dia tak bawak FXr150 aka Baby Blue...sayang katenye....

Ayah rindu dekat Emir....
Emir Pulak sekarang Umi dia cakap kuat beborak....borak dengan aki dia....umi dia...abg n kakak dia...tp dengan Tok dia takdenye...tok dia nak angkat pon marah hehehe...sampai tok dia berasa hati....


video




ok la guy...aku nak tidur plak dh pukul 12 ni....sok nak settelkan bahagian Arau Plak....tgk la video EMir ni ek....buat adik, abang, n akak ipar ku....bila nak datang jumpa emir...boleh emir kenal dengan Mak Long, PakNgah n Mak Siti dia...kedatangan kalian dialu-alukan....
ok chow babe....


No comments: